Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Karlsson - 29 januari 2012 06:26


Idag har det varit en helt underbar dagen. Var ute på en timmes promenad imorse, gjorde så himla ont i hela min kropp, vilken träningsvärk, gör ont överallt förutom magen men det var så himla skönt väder.

Frederik hämtade sedan upp mig och vi plockade upp Lina på Bon air och jag passade på att växla in mina mynt som jag samlat på, inte mkt pengar alldeles för många pennies, drygt 200stkx 1cent. haha

Vi parkerade sedan bilen denna sidan bron och tog våra kamerer och vår stora picknick och promenerade över bron, stannade för lite bilder och promenerade vidare i det fina vädret. Vi dukade sedan fram vår picknick som innehöll, fruktsallad, köttbullssallad, baguetter, pesto, skinka, kyckling, sushi, apelsin juice, sparkling water, oreos nere vid vattner. Ja massor med gott som ni kan läsa. När vi var proppmätta var det dags för att bege oss tillbaka Mr F skulle jobba ikväll.. Fick en skön promenad tillbaka. Glömde ju nämna delfinerna vi såg på väg till San Francisco.

Jag och Lina tog oss en rask 2 timmars promenad med våra ömma kroppar och nu sitter jag i sängen och har tittat lite på bilderna som togs idag och har letat upp hur mkt bagage jag får ha med mig på flyget hem. Jag hoppas att den nya resväskan håller måttet, jag kommer nog inte få åka med min ryggsäck så får ta handväskan istället och kameran utanför, det verkar som det ska fungera. 

Imorgon blir det en morgon cykeltur med F, han frågade om jag inte skulle med och jag kunde ju inte tacka nej, jag hade tänkt att cykla i spaet men en cykeltur utomhus är ju lite skönare faktiskt. Sedan blir det en runda till stan, antagligen den sista för mig innan jag åker hem. 


Dags att sova klockan ringer lite för tidigt för att vara söndag imorgon.. Sov gott.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards