Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Karlsson - 5 januari 2012 07:06

Sitter och tittar igenom bloggen. De flesta bloggar som jag läser har gjort en år resome, jag tänkte jag med skulle ha gjort det men inte tagit mig tid än. Nu när jag sitter här och kollar tillbaka så har det ju hänt en hel del det senaste året. 

För ett år sedan skrev jag på paprena för rematch, jag visste inte om jag skulle få en ny familj eller inte. Min tanke var ju först att jag bara skulle åka hem men hade bra stöd hemifrån som peppade mig till att ge rematchen en ordentlig chans och det är jag jätte glad för nu, dock är väl de där hemma inte lika glada, fast nu är det snart dags att komma hem igen. Kan knappt förstå att jag snart bott i usa i 17 månader. Mycket har jag hunnit med måste jag säga.


Vet inte heller hur många gånger jag kollat min cultural care sida, jag vill så gärna ha min biljett... vill ha ett datum och en tid... Jag tycker inte om att vänta. Men på samma sätt så kommer det bli så grymt jobbigt att lämna familjen, området, vännerna, Livet här borta helt enkelt. 


Nej, nu får jag ta och ge mig, får ta och pausa filmen, har totalt fastnat med att läsa gamla avsnitt på min gamla blogg och tittar på film, The Interpreter.


xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards