Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Karlsson - 12 januari 2012 21:15

Ja massor med is, sitter här ner krupen i sängen. Jag var lite sötsugen men eftersom jag försöker att inte äta så mycket sötsaker så får jag hålla mig till fruset vatten. Nästan lika gott som glass, eller inte riktigt men ändå. Det känns bra iaf, svalt och gott och vätska, precis vad jag behöver.

Denna dumma förkylningen håller i sig rejält, den vill inte släppa taget om mig. Halsen gör dock inte ont längre, men är himla täppt och snorig och så sitter det på öronen om ni ville veta. 

Var dock på gymmet en runda idag, fuskade lite, cyklade dock bara, måste vara försiktig, men en timmes cykeltur blev det iaf. Mitt under cyklandet kommer en kille fram och frågar om jag kan hålla ett öga på hans ipod medan han skulle gå och byta om, jag svarade snällt ja och han pluggade in den i cykeln bredvid mig och gick till omklädningsrummet, några minuter senare kommer han tillbaka i samma kläder som han hade förut, så vet inte vad det var han skulle byta egentligen.. Men jag måste ju sett ut som en tjej man kan lite på iaf och det tar jag som en komplimang. :) 


Jag och Fredrik åkte efter lunch till Jasmine när hon jobbade och tog en kaffe och en liten kaka, ja jag unnade mig faktiskt en kaka, de gör så otroligt goda kakor där. Man får välja deg och topping själv och sedan bakar dem kakorna medan man väntar, så helt nybakta. :) Yummii!! Fredrik och jag var sedan tvugna att dra oss tillbaka till skolan för att hämta barnen men vi hade en trevlig stund och härliga diskussioner, kanske skulle jag bli egen företagare iaf.. 

Jag kom upp med en affärside för K idag och hon tyckte att den var mycket bra och funderar seriöst på att göra det. Så jag hoppas verkligen det. Vad det är får vara lite hemligt till framtiden. Om det blir av så sa hon att mitt namn skulle finnas med bland skaparna. Det hade ju varit lite häftigt. :) Good luck K!


Suger nu på min sista isbit och det betyder nog att det är även dags att släcka lampan, klockan är inte så mkt men för att bli av med förkylningen så behöver man mkt sömn, vätska och vitaminer. 


xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards