Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Karlsson - 8 januari 2012 01:18

Jag har ju glömt att berätta att jag har fått mitt flyg hem till Sverige. Det är väldigt blandade känslor...

Jag vill inte åka hem tror jag, men ja jag kan ju inte leva i denna drömmen för alltid. 


Igår innan det var dags för att säga hejdå till Cecilia som åker hem imorgon, pratade jag med K och hon säger då, "Jag kommer aldrig mer ha en au pair, det är inte ens lönt att jag försöker att hitta en ny, hon kommer aldrig vara så bra som dig. Och då kommer jag bara att störa mig på att hon inte gör som du gjorde och bli irriterad på det  och det kommer sluta med att jag skickar hem dem. Du och jag har verkligen fått en speciell conection, we have a special relationship." Hon sa något mer som jag inte kommer ihåg.. Att få höra något sådant är helt underbart. Jag har verkligen den bästa värdmamman och hon har rätt vi klickade verkligen sedan första stunden. Det kommer bli så jobbigt att säga hejdå. Please let this last four weeks go slow. But its not a good bye forever this family will always have place in my heart and Im coming back. 

Idag frågade hon om jag inte var sugen på att komma tillbaka och plugga här, men tror inte att jag kommer att göra det, men skulle kunna tänka mig att göra ett internship här om några år kanske. Vi får väl se vart livet tar mig, annars så ska jag komma komma tillbaka hit och hälsa på iaf. 


Helgen flyter på med massor med bra saker. Jag tar vara på varje minut. Men det påminner mig om att jag ska hämta Lina om 11 min och jag har inte bytt om än.. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards