Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Kråka

Av Karlsson - 16 januari 2012 21:15

Kråkan här, ja idag låter jag nog mer som en kråka.. Nu tycker jag att denna dumma förkylningen kan ge med sig, jag vill ju komma igång och träna igen innan jag springer på väggarna här. Så om någon vet någon dunder kur eller något som jag kan göra så kom gärna med tips. Jag käkar massor med frukt och försöker dricka vatten, lite mycket ibland tycker jag när man behöver springa undan varje halv timme typ... 


Helgen har varit kanon bra. Har spenderat den med Lina och Fredrik, ätit god mat, tittat på CSI och ätit glass i vårt lekhus, var på Stanford, i San Jose, ätit kebab och sett huset Fredrik bor i(jätte fint). 


Idag är jag ledig och jag tog sovmorgon idag, sov med pluggar så vaknade inte av familjen. Skypat lite med mamman min och tittat runder på lite Ipads, men tror att jag ändå bestämt mig för att köpa en kamera, velade lite om jag skulle köpa en ipad ist för en kamera. Men nu har jag nog bestämt mig för att det blir en kamera, men jag har nästan tre veckor på mig att vela lite mer... Idag är det tre veckor tills jag åker hem. Imorgon vid denna tiden om tre veckor så är jag förhoppningsvis hemma i Osby. 

Nä, jag kanske ska ta tag i dagen och hoppa in i duschen, skulle skypat lite mer men det verkar inte vilja fungera alls, vrf är det så, när man bestämt att man ska skypa så fungerar det aldrig.. Tur att jag är hemma snart så vi kan ses istället. Det står inte mycket på schemat idag, ska träffa Nina på en kaffe iaf och så får vi se om jag kan börja på mitt lilla projekt till familjen, en liten hejdå present. Men jag har ju varit så dålig på att ta bilder under året så jag får nog tänka om nästan....  


Hoppas ni haft en minst lika bra helg som jag haft. 


xoxo Sofia


 

Förra året vid denna tiden. Massor med snö och mys. Jag hoppas att det finns snö hemma när jag kommer hem. Inte sett någon snö på ett helt år.. 

 
 
Ingen bild

Farmor o Farfar

17 januari 2012 11:32

Vi har ingen snö och sol, men + 2 grader och hyggligt väder ändå. Vi håller på med att planera och styra upp vår Greklandsresa, vi skall ö-luffa och vara borta ca 1 månad och detta skall ske i september. Men dessförinnan skall vi till Spanien början på juni och vi skall till Tjeckoslovakien i augusti. Så vi har mycket att se fram emot, men först att Du kommer hem. I övrigt går allt som vanligt och vi njuter av att få vara pensionärer och vi är friska och krya. Vi kraxar inte som kråkor och vi hoppas Du slipper det lätet snart. Många stora bamsekramar från oss båda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards