Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Cravings

Av Karlsson - 29 december 2011 05:36

Usch har en illa craving för chips och dippa(sour cream). Vet inte vart det kommer ifrån jag har aldrig varit ett start chips fan alls men det startade för någon månad sedan. Jag gick ner i skafferiet och tittade om vi hade något och det hade vi självklart Men jag bestämde mig för att ta flingor(kellogs corn flakes) med mjölk istället, det kändes lite nyttigare och skulle mätta magen lite bättre(den kurrade). Så nu är magen mkt mätt och behöver inre ha något dåligt samvete för några dåliga chips. Jag får skylla på mina värdföräldrar de älskar chips, dock håller jag inte med om smaken riktigt, Ā gillar bbq och det är inte min favorit men Ks vinäger och salt är helt okej men favorit är nog salt eller örter. Idag när K fick nys om att jag och Lina tänkte åka till flygplatsen redan imorgon kväll eftersom det inte går någon buss tillräckligt tidigt på fredag morgon och att vi skulle sova där till vi skulle checka in blev hon inte så glatt överraskad. Det fick vi verkligen inte göra så hon började direkt tänka ut hur vi kunde lösa det på något annat sätt. Det var redan nog så illa att vi skulle sova på hostel, men på sfo fick vi inte sova, sådant kan man bara göra på film och i Europa sa hon. Så det är bäst att lyda tror jag. Hon erbjöd mig ist att ta bilen till flygplatsen, jag har inte ens tänkt tanken eftersom jag tänkte att de behövde den men Ā tyckte att det var en bra ide. Så det blir bekvämt och bra och så slipper K vara orolig. Jag råkade slänga ur mig en liten pinsam kommentar under vårt samtal, när vi pratade om hostel, om att det är ju så mkt billigare än hotell och som au pair har man ju inte det jätte fett men det kom fram lite dåligt. "but when i get old like you and have." mer hann jag inte säga innan de började avbryta mig och skratta, men jag menade inte att de är gamla mer att de är äldre och tjänar lite mer pengar men fick ju inte komma så långt. Så nu kommer jag väl få höra det ett tag. De är så sköna, härligt att man kan skojja på det sättet med sina vföräldrar. Ā berättade även senare att när han och G hade bubblat igår så hade hon berättat lite saker och där ibland att hon och jag tittat in en av byggarna. Ja vi råkade ha en målare som inte var gammal eller mexicare(inget illa ment men de är inte så snygga enligt mig) och så var han jätte söt, men vi vågade inte säga hej utan tjuvkikade på honom genom fönstret i lekhuset. Lite sådär tjejfnitter. Åhh. Min G som jag kommer sakna henne. Men tydligen så hade dessa målarna gjort ett mkt bra jobb så Ā sa att han skulle anställs dem mer så jag hade något att titta på när jag jobbar. Haha Nej nu ska jag byta till pj och sova, klockan är bara nio men mina ögon är så trötta. Det är så svårt att återberätta roliga saker från här, för set första så låter det bättre på eng och så är det lite svårt att förklara. Men men, hoppas ni tyckte det var lite roligt iaf. :) Xoxo Sofia

 
 
Ingen bild

Farmor o Farfar

29 december 2011 23:12

Hoppas Du får det trevligt i San Diego, var försiktiga. Snygga brudar får alltid massor med uppmärksamhet. Din värdmamma verkar vara en klok kvinna som tänker på Er säkerhet, känns bra för oss härhemma. Gott nytt år på Dig och ha det det nu kul. Puss o kram från oss båda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards