Alla inlägg den 6 december 2011

Av Karlsson - 6 december 2011 22:29

Kollade lite på min egna blogg och läste vad jag skrivit om den senaste tiden och jag har skrivit om olika tv program jag ser på, lite lustig blogg innehåll kanske.. Haha..


Idag har jag och K varit och handlat på Costco, två fulla kundvagnar och det är USA storlek på kundvagnarna,, jag är glad att jag inte skulle betala för det. Men vi fick köpt en del till julen, köpte två tomterenar som vi ska ha ute på gräsmattan. Blir nog mycket fint :) Det börjar bli lite julkänslor, idag var det tom enbart 2 grader imorse när jag körde barnen till skolan.

Jag ska snart köra och hämta barnen på skolan och i eftermiddag har Z basket och de två minsta karate, jag hade tänkt att gå i trappan när de tränar. :) När vi kommer tillbaka så har grandma Dee anlänt. :) 


Idag fick jag äntligen tag på något jag letat efter länge, nämligen en Absolut SF, flaskan är super fin och tänkte att det kunde vara ett roligt minne. Bäst hade det varit om vi lyckats tömma flaskan innan jag åker hem så jag kan spara på den vikten, men vi får väl se, jag som inte är så förtjust i vodka.... Hmmm..


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards