Alla inlägg den 1 december 2011

Av Karlsson - 1 december 2011 07:02

               

Något av det roligaste jag gjort i mitt liv nästan. Vilken kick verkligen. Om jag någon gång tvekat på att jag skulle bli polis så är den tvekan absolut borta nu. Men jag hoppas verkligen inte att jag någonsin kommer att behöva skjuta en människa men att vara duktig på att skjuta det ska jag vara. 

Men jag måste nog tacka min otroligt duktiga lärare, Dan för att han gick igenom alla grunderna väldigt bra. Han har lärt ut skjutning i över 30 år men han sa att jag var nog den bästa förstskjuterskan han haft och då har han haft många, han har varit överallt och lärt ut, Afghanistan, Norge osv men inte Sverige tyvärr. Men jag har lovat han att när jag är färdig polis då ska jag kontakta honom. 


 

Så stolt över mig själv faktiskt. Här med en Sig saur P229. En av de modellerna som den svenska polisen använder.

Nästa gång vill jag skjuta lite längre ifrån, gjorde 7feet förra gången, vilket är ungefär 210cm. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards