Alla inlägg den 18 december 2011

Av Karlsson - 18 december 2011 22:19

Ja då är det en vecka till jul. 

Är jag klar med mina julklappar, svar nej.. Ja mamma jag vet att jag måste lägga på ett kol. Men ska fixa det denna veckan :D 


Idag har jag en sådan skön söndag, gör precis det jag känner för. Har plockat undan på rummet, sorterat papper, öppnat mitt adventspaket som idag innehöll ett par strumpor(marinblåa med vita rosetter, mkt söta och skumtomtar så klart :D), räknat mina mynt och snart ska jag åka med familjen på bio, Alvin and the chipmunks. Ikväll blir det antingen gymmet eller en cykeltur och promenad i spaet. 


Idag drömmer jag mig bort lite, till den tiden då jag har min egen lilla lägenhet, mitt eget kök osv. Det ska bli så mysigt! Är så sugen på att börja plugga också :) 



xoxo Sofia


Många 1centare... hahah... någon som vågar sig på en gissning på hur mkt jag fått ihop?

  

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards