Alla inlägg den 26 december 2011

Av Karlsson - 26 december 2011 21:30

Känns som söndags kväll, fast det är skönt att det är måndag faktiskt, tre jobbdagar kvar tills vi åker till San Diego.

Idag fick jag äntligen inhandlat ett par skor. Något jag inte förstår mig på, mina fötter har krymt sedan jag kom till USA, har ju alltid varit en 37:a men är tydligen en 36 nu.... Det blev iaf ett par lagom höga, svarta. Ska ta en bild om inte innan nyår så får ni nog en nyårs outfit. :) 


Har inte kollat igenom bilderna än, blev inte så många tyvärr, är alldeles för dålig på det där med att ta bilder. Men jag har varit väldigt snäll iår kan jag säga för så många fina presenter jag fick. En jätte fin lila långärmad träningströja (http://athleta.gap.com/browse/product.do?cid=55824&vid=1&pid=862110), strumpor, PJ(som jag dock bytte till en top eftersom de hade sålt slut på PJsen.), silver armband(från Stella&Dot) och presentkort på lulu lemon, slippers som är stickade av Dee och hjärtformade postit lappar från Gabby. Min strumpa var överfull, massor med små ting, nagellack, nagellacksborttagningsmedel, nagelförstärkare, handkräm, mini tandborst, tandkräm och munskölj, sminkborttagningsmedel, facemasks, swedishfish, nagelfil, tofsar och en tidning. Men det bästa måste nog vara barnens miner när de såg mina örngott, de älskade dem och K och As leende när de såg mina påsar och förkläde, K kunde inte riktigt komma över att jag sytt det själv. Jag fick ju lite tyg över så jag har lovat K att jag ska sy ett till förkläde med henne, hon vill lära sig att sy. ;) 


Nej, nu är det dags för lite sömn tror jag. 

Btw har provpackat idag, ville se om jag har någon plats för någon mer shopping och det ser ju ljust ut. Har dock rensat bort en hel del redan, kläder som jag inte vill ha med mig hem, dock har jag inte lagt ner neccesären än och den brukar vara tyngst men har ju en del plats i min ryggsäck med så det ser ljust ut för mig :)


xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards