Alla inlägg den 2 december 2011

Av Karlsson - 2 december 2011 05:43

Då var det ny månad igen och den färsta december är snart slut även i staterna, hemma i Sverige har det redan hunnit bli en ny dag. Idag ska jag sova lite tidigare än vad jag gjort tidigare i veckan, har haft ltie svårt för att komma i säng i tid, men jag måste ändra på det tror jag.

Dagen har bestått av jobb, en promenad runt sjön och en skype med mampa. Just nu sitter jag i sängen och ser ett rätt intressant program, det är ett program gjort för barn, men det gör inget för då förklarar de allt mycket lättare, det är väldigt rörande faktiskt. Varje avsnitt handlar om olika barn, har än så länge sett en tio årig pojke med diabetes, 12 årig flicka med down syndrom, 10 årig flicka som är döv, pojke med blödarsjukan och en pojke med hjärtfel. Alla barn från skåne, så det känns så nära på något sätt, någon som går på skola i Hässleholm, samma stad där jag gick på gymnasiet och spelar golf. Och det heter just det "Barn på sjukhus". Mycket värt att se, ni hittar det på svtplay.se. 


Imorgon är det fredag igen, helgen är nära.. Vad ska ni där hemma göra i helgen?


P.s Idag har vi öppnat första luckan på adventskalendern. Mycket god choklad, stora som små älskar dem. Jag som inte haft en chokladkalender på många många år pga att min hud inte gillar chokladen. D.s


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards