Alla inlägg den 28 november 2011

Av Karlsson - 28 november 2011 06:01

is Skumtomtar! 


Förra året hade sis med sig en hel låda, men ni behöver inte skicka en hel låda men några påsar så jag även kan bjuda barnen och familjen på några. 

Snälla snälla, det hade varit så himla snällt och mycket mycket uppskattat! Det är lätt och skicka också! :)


xoxo en som älskar skumtomtar och alla sina läsare!


P.s behöver du min adress så lägg en liten kommentar ;) D.s

Av Karlsson - 28 november 2011 05:43

Vet inte riktigt om jag fått någon advent känsla riktigt. Inga ljusstakar i fönstrena, ingen adventsljusstake, ingen dekoration än. 

Just nu i skrivande stund när svensk julmusik strömmar ut från min lilla dator så är hemlängtan stor, längtan efter att få vara med familjen på julen, en till jul borta från Sverige, jag var lycklig förra julen eftersom min älskade syster och "bror" var här, men iår är jag själv, eller själv är jag inte för ví ska ha en stor middag här hemma, men det är ändå inte samma som hemma.... Nej, nu får jag nog peppa upp mig lite, tårarna var nära innan men inte lika längre.

Imorse när vi satt och pratade om att två av mina närmsta vänner kommer att åka hem inom en snar framtid så frågade K om även jag tänkt lämna dem och då får jag två ledsna ögon mot mig, Gs ögon, men mitt svar var nej. Jag har skrivit på ett kontrakt och jag kommer att fullfölja det, tror inte att jag är redo att lämna familjen än heller. G frågade om jag inte kunde stanna för alltid, jag tar det som något mycket positivt, K tyckte att det var en bra ide också, men jag försökte förklara att jag har familj hemma som vill ha hem mig, men då tyckte hon att de kunde komma hit och hälsa på här. Hon är bara för söt alltså.


Jag var schemalagd på att jobba mellan nio och tolv idag, men det var inget jobbigt jag gick i min pj till två. Vi skrev brev till tomten, målade och spelade oceanopoly(inte färdiga än), jag och J körde vid två till affären för att handla mat, det är bra när han och jag kan få lite egentid, bara han och jag, det är ju väldigt mycket jag och gabby annars. Men han är en mycket bra hjälpare. Efter vi packat upp varorna hemma gick jag en sväng runt sjön med Cecilia och två andra flickor som vi mötte med bilen på väg till sjön. I eftermiddag har jag bakat kanelbullar, de blev mycket uppskattade. 

När det var dags för mig att gå upp till mig protesterade G, "I dont like when you go to bed!", hon ville att jag skulle sitta med henne längre och kolla på filmen. Men nu borde även de små vara i säng, känner att mina ögon är väldigt trötta iaf, så jag ska med släcka de små snart.


Sist men inte minst värt är min första adventspaket som jag öppnade idag. Den innehöll en Cosmopolitan tidning och några skumtomtar!


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards