Alla inlägg den 18 november 2011

Av Karlsson - 18 november 2011 21:42

Då var det redan fredag igen.

Om några timmar styr vi bilen till Napa för en riktig tjejhelg, massor med mys, vin, god mat osv osv.


Var på ett bodypumppass på gymmet med johanna i morse. vi fick då veta att de ska stänga gymmet i tre veckor. Hur kan de göra så, tydligen kan vi gå till andra gym runt omkring men de är inte lika stora. Men men, ska bli roligt att se hur det nya gymmet ska se ut. 


Vet inte vad jag ska skriva riktigt, lite tråkigt inlägg men så blir det ibland.. Jag får väl ta tag i och klä mig och fixa håret. Ska ha ett litet talk med K innan jag ska börja jobba, hon ville prata om kommande vecka. Vet inte vad hon vill att jag ska göra nästa vecka, mata katterna, tömma deras littlerbox osv.. och så ska jag få veta hur den nya hot tuben fungerar, vill ju kunna passa på att använda den när jag har lite extra ledigt. 


En helg utan internet, inget bloggande bara mys. Så ni får höra om vår helg på måndag. 


Ha en toppen helg allihop!


Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards