Alla inlägg den 8 november 2011

Av Karlsson - 8 november 2011 06:26

Idag har jag kännt så mycket glädje verkligen, haft en lite sprallig känsla nästan, vet inte riktigt var den kommer ifrån men jag älskar den känslan.

Imorse hjälpte jag K med att få in "min" bil på lagning, ngt fel på acn, hon var sedan snäll och körde mig till gymmet och hon erbjöd sig även att hämta mig, men jag skulle träna med Johanna så hade bett henne om skjuts. Det är så roligt när man kan träna tillsammans och även kunna samåka fram och tillbaka, har saknat det sedan Emma åkte hem. Idag träffade vi även på Nina på gymmet, roligt när gymmet blir en mötespunkt.

I eftermiddags träffade jag Cecilia och hennes kompis Ida (som är på besök från svealand) för en kaffe, Cecilia skulle ha middag på CF ikväll eftersom det var hennes födelsedag idag, men eftersom jag jobbar så passade jag på att träffa dem på eftermiddagen när vi båda var lediga. 

Kvällen med barnen har varit bra, badade G och det är alltid lika roligt, vi skrattade ikapp och vi gjorde snö. Z har varit på dans ikväll, så han kom hem bara en liten stund innan det var dags för nattning. Men innan det var dags att natta G som är först ut så hann vi bygga lite lego, ååhh, det är så roligt att bygga efter en beskrivning tycker jag. Jag läste sedan för henne i sängen och sedan var det dags för de pojkarna att hoppa i säng. Barnen skötte sig grymt bra, jobba kväll fungerar så bra för mig. 


Jag har äntligen tagit tag i och ringt till skjutrangen(heter det så på svenska?), så jag har bokat tid för min första lektion och den kommer att äga rum onsdagen den 23 november. Det är den veckan familjen är iväg. Jag måste bara ta reda på vilken pistol den svenska polisen använder, killen jag pratade med testade att googla det men han lyckades inte så bra, han kunde inte svenska tydligen. haha 


Nu är jag i min egen säng och jag borde sova, men åhhh, startade precis veckans inspelning av Hart of Dixie. Kan ju se lite innan jag måste sova. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards