Alla inlägg den 1 november 2011

Av Karlsson - 1 november 2011 05:02

 

G i skolparaden


 

Z gömmer sig under hajen


 

K och J


 

Puss på dig min man


 



Lite julkänslor eller?


         

Detta huset hade satsat stort (tydligen gör dem det varje år), live band tom.


   

G är söt även när hon är sminkad. 


Det har varit en bra dag, har varit ledig, så sov länge imorse, vaknade dock med huvudvärk och den har hållt i sig hela dagen och kvällen, jag har försökt att dricka mkt vatten, men det har inte riktigt hjälpt. Jag och K cyklade ner till skolan för att titta på paraden, vi gjorde helt rätt i att cykla ner för att få en parkeringsplats där nere kunde man ju bara drömma om. Jag körde sedan och fixade ett gymkort, så nu ska jag äntligen komma igång, körde lite på crosstrainern när jag väl var där, ngt mer hade jag dock itne tid med, men alltid något. Imorgon ska jag dit igen, läängtar. Jag har nog lyckats med att få Johanna att fixa gymkort med, det ska bli roligt, det är alltid roligare när man kan träna med någon annan. Nu är snart Ensam mamma söker slut så då är det dags för mig att sova. Imorgon väntar en lång arbetsdag, barnen är lediga från skolan, så jag ska jobba 7-12 och sedan 3-8pm. I pausen tänkte jag passa på att träna på gymmet. På onsdag ska kroppen värka! :)


xoxo Sofia

Av Karlsson - 1 november 2011 01:32

  Me as a ladybug! :D (sry för den suddiga bilden)


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards