Alla inlägg den 16 november 2011

Av Karlsson - 16 november 2011 07:45

Ja det är ju inte klokt. Om tre månader så kommer jag hem. Någon som längtar?

På många sätt längtar jag hem, men samtidigt så tycker jag att tiden här borta går så fort ändå.. Och vad längtar jag hem till? arbetslösheten,, nja den är inte så lockande, men ja jag får ju träffa alla underbara människor hemma och det är bra, hoppas jag lyckas få ett jobb ganska snabbt annars kommer jag nog gå mamma och pappa på nerverna, kommer blir rastlös.. Så har ni något förslag på något jobb till mig så får ni gäran komma med det, är öppen för alla förslag. :) Jag är väldigt flitig och lättlärd och grymt smart ;) haha


Två arbetsdagar kvar sedan är jag ledig i 9 dagar. Det ska bli mycket skönt, fast tomt i huset. Mycket som ska hinnas med under de dagarna. Mini semester till Napa, skjutlektion, shopping, sy, rita, träna osv.. CV,, får inte glömma det..


Får så många komplimanger för mitt hår, dock gillar jag inte det när det är lockigt längre, för det blir lite för stort nu när det är så kort,, men när det är platt så älskar jag det och det verkar vara många som tycker samma. Det är roligt när både mammor och barn kommer fram och säger att jag har fint hår på skolan. Jag tår åt mig och samlar massa positivitet. :) 


Nej, nu får jag väl ta och sova. Jobbar långa dagar denna veckan, sena kvällar ska jag väl lägga till, men jag klagar inte, att ligga på soffan och spela uno med G, eller lyssna på J när han läser är faktiskt väldigt mysigt. Har kommit på att jag verkligen måste ta vara på varje minut med barnen, om tre månader så kommer jag inte att vara med dem mer och det är så sorgligt.... G tycker att jag ska stanna här, jag får inte åka hem... 

Men det är dags för mig att börja nästa kapitel i mitt liv och det ser jag på med ljushet.


xoxo Sofia








Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards