Alla inlägg den 13 november 2011

Av Karlsson - 13 november 2011 22:30

Gårkvällen var grymt bra och jag lyckades fälla den bästa kommentaren. Det var lång kö och när vi ändå stod där och väntade så studerade vi lite klädslar, många klär sig så illa, men jag fäller rätt kommentar, "Hon där framme klär ju sig bra!" Då vänder sig tjejen och säger "Jag är också svensk", snacka om att fälla rätt kommentar vid rätt tillfälle. Vi träffade sedan på ett annat gäng med svenska pojkar, travelers från Sthlm. Tidagar på kvällen var jag på Safeway och handlade och jag pratar med Johanna, när folk tittar konstigt på mig, jag tänkte oj, nu pratar jag lite för högt men nej, det visar sig att de är svenskar såklart så det hade hört allt jag sagt och förstått.. haha 

Idag när vi var på en restaurang för att hämta mat till Johanna så snackar vi på som vanligt och killen som kommer med Johannas mat, lyssnar lite och tittar lite förvirrat på er och säger "Are you Swedish?" Ja då var han tydligen halv svensk, hans mamma var svensk. Gissa hur hon hamnade i USA? Au pair, YES!! "Its thanks to you that Im here! I hope I will see you girls again" Ja, jag kan väl säga att jag och Johanna ska dit igen snarast. ;) Haha


Idag tog jag en ordentlig sovmorgon öppnade ögonen för första gången vid 12.51pm Låg dock kvar i sängen tills Vilde ringer och säger att hon sitter i bilen och är på väg till mig så vi kan äta brunch tsm, så det var bara att hoppa i kläderna fort som bara den. I eftermiddags spenderade jag lite tid med K och de två yngsta kidsen, pratade och sedan spelade jag och G UNO medan K och J gjorde läxor. Ikväll blev det middag hos Johanna(jag åt min leftover sallad från lunchen och lite soppa och hon chinese mat) och vi avslutade med film, Water for Elephants. 


Nej, nu får jag väl ta och stänga de blå och få lite skönhets sömn. Jag hoppas ni alla haft en bra helg och en bra farsdag!


Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards