Alla inlägg den 12 november 2011

Av Karlsson - 12 november 2011 20:30

Hej!

Dagen började tidigt även om det är lördag, klockan ringde kvart över sju. Hade min första yoga klass idag. Den var helt okej faktiskt, de första 15 minuterna gick mycket fort men de resterande 1h och 45 minuter gick mycket fortare. Jag tyckte dock att läraren pratade alldeles för mycket och vissa övningar var svåra men överlag så var det bra, jag kände mig nästan som en ny människa när jag promenerade hem. Läraren tyckte att jag hade en mycket flexibel kropp och hon tyckte att jag skulle komma till fler av hennes klasser, men så fångad blev jag nog inte riktigt, men tänker gå på lördagar iaf. 


I eftermiddag har jag varit en runda uppe i Petaluma med Johanna, Vilde, Lina och Eleina. Lite shopping och planering av kvällen, mycket velande fram och tillbaka eftersom ingen ville köra, vi bestämde oss för att ta buss in och sedan taxi hem men sedan ändrade Johanna sig och hon ska köra istället. 


Sitter i sängen nu och tittar på Brothers and sisters och smuttar på lite vin, det är ju trots allt lördag och jag är ju äntligen 21 :) Dags att hoppa i duschen kanske. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards