Alla inlägg den 14 november 2011

Av Karlsson - 14 november 2011 21:30

Att bli bemött av utsträckta armarn när man kommer till skolan för att hämta G är en fantastisk känsla, en känsla som knappt går att beskriva med ord. Det känns så himla skönt.


Dagen har varit bra, jobbade imorse, skypade med min kära sis, tränade med Johanna, jobbade i eftermiddag och ikväll. J var hemma från skolan idag, familjen har blivit lite små sjuka allihop, jag har klarat mig än så länge och jag hoppas verkligen att jag klarar mig denna gången. K och J hade tagit fram massagebänken och en massagemaskin, barnen höll sig roade med den länge och även jag fick testa på, mycket skönt. 


Jag som hade sett framemot en helkväll med bra serier i sängen, men tvn strejkar så jag kan varken se Gossip girl eller Hart of Dixie. 


 

Innan makeovern i min fina pj. :)


 

Ganska långt blont hår


 

Snygg frilla


  

En ny Sofia, ingen bra bild men jag visar iaf mitt nya hår, ny färg och kort.... 


 

Idag låg denna lådan innanför gaten, dock innehöll den inte det den innehåller nu, den innehöll min nya fina väska. Men det var ju helt perfekt att jag fick en sådan perfekt låda, det jag hade tänkt att skicka hem passar perfekt. :) Länken till innehållet finner ni nedan, finns även en bild på fb för er som har det. 


Nu ska jag sova, Brothers and sisters är snart slut. 


Xoxo Sofia

Av Karlsson - 14 november 2011 07:35

  "Sofia you are the best au pair" Det värmde verkligen mitt hjärta när jag fick höra det, allas au pairers dröm I guess! 

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards