Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Karlsson - 16 augusti 2011 06:34

Ja nu har jag ju då varit i USA i 52 veckor, ett helt år. Vart tog året vägen? Men jag måste nog erkänna att jag hunnit med en hel del. Rest en hel del, bott på två olika ställen, träffat så grymt många nya människor osv osv.

Men det känns skönt att detta inte är slutet på min usa resa för jag känner mig inte färdig här.


Men med inte många timmar kvar nu så ska jag se om jag kan sova några timmar innan jag ska upp tidigt imorgon för att åka till flygplatsen där jag ska träffa Sandra och sedan åka vidare till Hawaii. 

Väskorna är nästan klara, hawaii väskan är nästan klar ska bara ner med nessesären och ngt mer och Miami/Sverigeväskan har jag packat så mycket jag kunnat. 


Datorn får inte följa med till hawaii, men har lovat farmor att uppdatera lite på fb, tur att jag har en hel och fin telefon nu.


Sov gott och godmorgon.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards