Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Karlsson - 6 augusti 2011 08:44

Då var det helg igen, Jippie! 


Dagen har kännts som lördag, ännu härligare är det att det inte är lördag utan bara fredag, så två mer dagar av helgen. 


Har faktiskt jobbat lite idag, inte så mycket dock, 5 timmar. 9-2pm. Vi tog det lugnt på morgonen, lekte och spelade UNO. G var riktigt bra idag, eller så fick hon ovantligt bra kort bara ;) haha Fast vi vann nog lika mycket, så det är bra. Vi hade sedan en playdate upp hos Jasmine. Flickorna lekte medan vi gjorde lunch och vi avslutade med bad. Jasmines/Lorenas flickor är så söta, de blir helt överlyckliga när jag kommer över och jag får så många kramar. 

I eftermiddag/kväll har vi varit inne i SF, shopping och middag. Jag shoppade inget, sparar mig till söndag då jag och Vilde ska in igen för shopping. Idag var det mer, spendera tid med Jasmine. Jag provade dock en mycket fin jacka, vinterjacka, Canada Goose. Jag köpte inte den, men hängde undan den och ska sova på saken, jag kunde dock inte hänga undan dem till söndag så jag måste bestämma mig imorgon och ringa till henne som hjälpte oss, för de går åt som smör i solen. Alla svenskar/norrskor kommer till USA och köper jacka. Halva priset här. Får kanske bli en lite tidig födelsedagspresent och en mycket tidig julklapp till mig själv?


Nu är mina ögon så himla trötta, men K har en vännina över och de sitter fortfarande och snackar i köket, min dörr är inte den bästa, hör allt :P Förstår inte hur K ska orka upp och springa imorgon bitti, men ja det är ju hennes problem. 


Ha en kanon helg gott folk! 

10 dagar!


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards