Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Karlsson - 14 augusti 2011 19:10

Jag har massor med känslor inom mig just nu, går knappt att beskriva. Känns jätte konstigt. Känner mig nervös, lite smått panik, resfeber osv osv.

Jag vet inte vad jag mest är nervös inför att åka till Hawaii med någon jag aldrig träffat förut, åka själv till Miami eller att komma hem och träffa alla. Konstigt nog tror jag att det är det sista. Det känns så konstigt att åka hem på något sätt, vet inte om det beror på att det inte känns som jag inte varit här i ett år och alltså inte känner mig klar här eller vad det är. Men tro inte nu där hemma att jag inte är överglad över att få komma hem och krama och pussar på er. Ni får ursäkta mig om jag är lite närgången, men jag har ju saknat er så himla mycket.


Men som sagt så ska jag ju först på 2 veckors semester. Första resan börjar på tisdag morgon. :) Det ska bli mycket roligt att se Hawaii, det är väl en drömresa man alltid haft men aldrig trott att man skulle komma till, men ja nu ska jag dit och det känns inte så märkvärdigt egentligen. Jag har lovat min kära bror att ta många bilder så ska försöka göra det, men får nog tömma kameran först. 

Min andra semester börjar nästa onsdag(24 aug) kväll, flyger till miami på kvällen så jag landar där tidig torsdag morgon.


Jag har inte riktigt börjat packa. Eller jag har lagt ner saker som inte är mitt i väskan, försökte igår gå igenom och se om jag har något som jag inte använder eller behöver längre så jag kan ta hem det, men fanns inte mycket av det tyvärr. Men ikväll ska jag packa ordentligt, först Hawaii väskan och även lite saker till Sverige. Måste bara tvätta allt först. Köpte mer solkräm igår iaf, 30. Vill inte bränna mig.


Idag tänkte jag göra en liten utflyckt med min bok till en park som inte ska ligga så långt borta. I eftermiddag spelar Z fotbollsmatch så tänkte jag skulle dit och titta också. 


Hoppas ni där hemma haft en bra helg!


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards