Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Karlsson - 4 augusti 2011 07:32

  Ninas bbq/poolparty


 Umas födelsedags kalas


  Jasmine och Lorena(Lorena är gabbys kompis Edens nya au pair, så henne kommer ni att se i framtiden.)


    Födelsedagsgrisen i mitten :)


      K tar sig en vals med Smurfett


  We looove big puzzles.


  Igår tog vi färjan till matchen. En speciell färja som stannar precis utanför arenan.


  Go Giants!


         Ganska mycket folk, nästan 43,000 åskådare.   Nästa gång tar vi med filt, ganska kyligt när solen går ner.


  Ja jag bor i ett ZOO. Ser djur varje dag, för någon dag sedan höll jag på att köra på en tvättbjörn(raccoon, washingbear). Bo på Zoo bo på zoo bo på zoozoozoo! 


Dagen har rullat på, lekt med G hela dagen. Ikväll blev det en pw/run, 5.82miles=9.3km En bra runda, ganska platt men i skogen så det är skönt underlag också. Ska snart testa och se om jag klarar att springa hela rundan, idag började jag att pw och sedan sprang jag tillbaka, så hälften hälften. På vägen hem stannade jag hos Vilde för lite mys (orkade inte köra hem och köra tillbaka så fick låna dusch och nya kläder av henne, kände inte för att sitta svettig i soffan.) :P 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards