Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Karlsson - 8 augusti 2011 06:28

   I lördags skulle jag jobbat på morgonen men ja, som jag trodde så var K trött så jag fick ledigt, men eftersom jag ändå steg upp tidigt så passade jag på att ta en morgon promenad ner till San Anselmo för att köpa lite morgon kaffe, lekte lite amerikan. ;) Det var sedan dags för månadens au pair möte och eftermiddagen fortsatte med en härlig pw/run med vilde och sedan my med våra böcker på hennes baksida. På kvällen var vi hembjudna till Jasmine och Lorena på middag, steak. Så otroligt tråkigt att behöva säga hejdå till Jasmine, men vi hoppas på att kunna hälsa på henne i Cleveland senare i höst. (Kakan/tårtan ovan bakade jag och V till Jasmine, den innehåller glass och chokladsås, kan lova att vi inte åt hela.)


  Körde på gpsen till city idag och den tog oss till sicksack gatan, gpsen kan ju inte valt snabbaste vägen till p-huset riktigt, men det var roligt att äntligen få se och köra där också.


      SF :)


  Såhär glad blir man av att vara i SF med Vilde. :) 


 

  Ganska lyckad shopping eller vad säger ni? Jag skulle kunnat shoppa så mycket mer till mig själv men får hålla lite i pengarna, ska ju trots allt till Hawaii om 9 dagar. Men det blev en vinterjacka, löparskor och baslinnen till mig själv, skor till min syster och köpt min först julklapp. :) Paraplyet fick jag när jag köpte jackan eftersom jag är en sådan bra turist :) Haha. 

På vägen hem från stan stannade vi och tvättade bilen, eller vi tvättade inte riktigt den utan vi satt i bilen medan massa män sprang runt med slangar och svampar och sedan med trasor, fin blev den och vi fick många goda skratt.

Vi avslutade sedan dagen med bio, Crazy, stupid love, en mycket bra film. Ojoj, vilken snygging i filmen, Ryan Gosling.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards