Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Karlsson - 2 augusti 2011 07:45

Ja då börjar den första dagen på denna månaden lyda mot sitt slut. Galet, men om 15 dagar så befinner jag mig på Hawaii. Kan ni tänka er att jag ska till Hawaii. Hur galet är inte det? Börjar undra när jag ska vakna upp från denna drömmen, händer detta verkligen i verkligheten?


Dagen har varit kanon och jag tror att resten av veckan kommer att bli kanon också. Vad har jag egentligen gjort idag, började jobba vid nio. Tvättade barnens kläder och städade i pojkarnas klädlådor, sådan oreda, men nu är allt vikt och fint, vi får väl se hur länge det varar. I eftermiddags var K, G, J och jag på barnkalas hos familjen S. Ikväll blev det middag med familjen S, jag har fått ett andra hem tror jag. Har varit där väldigt mycket den senaste tiden men passar på nu innan Jasmine åker tillbaka till skolan, hon lämnar med familjen på söndag för semester coh sedan åker hon till skolan därifrån. 


Imorgon ska jag få min telefon fixad, var på apple idag för att fixa den, men tydligen så måste man boka tid för att få den lagad, jag som tänkte att jag kunde lämna den där och hämta den imorgon, men nej, det gick inte, utan han sa att jag kunde prova en timme senare och se om de hade tid då eller så kunde jag boka en tid till imorgon. Men imorgon klockan 10.20 ska jag vara på apple. Jobbar sedan bara mellan 2-5pm. På kvällen blir det baseball :)


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards