Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Karlsson - 11 augusti 2011 07:15

Hej hej!


Det har gått några dagar sedan sist. Denna gången blir det dock inga bilder utan bara tråkig text, men det får ni stå ut med.. 


Veckan löper på. Jobbade hela dagar både igår och i måndags(10timmar) men idag fick jag det lite lugnare så det var skönt. Vad har vi pysslat med, hmm? lekt, lekt och lekt. I måndags var jag och Vilde och skatade, men det gick inte så bra, jag trampade fel och sträckte en muskel på lårets utsida, det känns kan jag säga, jag som inte alls har tid med det, jag som kommit in i en sådan bra rytm med min löpning. Jaja, så länge jag är bra tills Hawaii så får jag väl vara nöjd. 


Idag har jag äntligen varit på banken och tagit tag i den konstiga summan som dragits från mitt konto i några månader. De var mkt hjälpsamma på banken och hjälpte mig att lösa det. Jag kommer inte att få tillbaka alla pengarna men en liten del iaf, så jag är nöjd med det. Jag ska aldrig mer beställa saker från internet som jag inte känner till helt och hållet. Man lär sig något hela tiden. Fick även tagit ut lite pengar som jag ska ha till mina resor. Gillar inte att ha så mkt cash, men vill inte betala allt med kort heller. 

I eftermiddags var jag och Vilde på collage of marin och skulle signa upp oss för klasser, jag har bestämt mig för vad jag ska ta, har inte signat upp mig än, tänkte be K att betala direkt, familjen är ju skyldiga att betala en del, men denna gången tror jag faktiskt att jag ska klara mig på den summan som man får av familjen. Måste signa upp mig innan tisdag. 


Ikväll var jag och Vilde hembjudna till Cecilia på bbq med hennes Amerikanska och svenska familj. Mycket trevligt, god mat och en god kubb match, Vilde, Cs värdpappa, barn och jag mot C och hennes familj. Vi vann!! :D haha Men gud vad jag saknar min familj när jag träffade hennes, men om tre veckor så är jag hemma hos mamma, pappa och Daniel igen :)


3 arbetsdagar kvar.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards