Direktlänk till inlägg 28 november 2010

OC + AC + EO + SK= Super härlig helg

Av Karlsson - 28 november 2010 21:30

Har haft två toppen bra dagar i Atlantic City och Ocean City med Emma :)


Stannade på Hamilton mall igår på vägen till Emma, köpte mina första julklappar, mössor till flickorna. En vit och en röd. Jag har inte bestämt vem som ska få vilken än.. Jag köpte även öronhänge till mig själv, hjärtan och ngr till :)


När jag anlände till Emma bestämde vi oss för att ta en tur till AC. Vi shoppade lite, åt en god middag på Apple Bees, drack te/kaffe på Starbuchs, åt glass på Mc donald och tog en promenad med en kompis till Emma. Jag köpte en kofta på Tommy Hilfiger, jag har tittat på den en gång innan, men var lite för ekonomisk då men igår kände jag att jag var värd den, köpte även ett par vanliga svarta leggings på H&m. :)


Sov underbart bra inatt, sov i Emmas säng. Vaknade första gången vid sex tror jag, somnade om vaknade åtta och somnade om och vaknade elva! Vi låg sedan kvar i sängen till halv ett då jag tog tag i duschen. Hade sedan 4 skype-dater.

Vi tog sedan bilen till AC även idag. Idag blev det trosor, julklapp till BA, julklappen till au pairmötet(en låda från vs, bodylotion, spray och tvål) och vinterskor, fula Uggs,, men jag hittar ju inga vinterskor och kände att jag var tvungen att ha ngr nu. Alla andra har det här, de var på rea så jag kan slänga dem innan jag åker hem.. Haha 


Har precis kollat på Ensam mamma söker finalen och nu är det dags att sova. 

Känner blandade känslor idag, haft en bra helg med Emma men även fått veta en tråkig sak av en annan au pair(rematch, inte hennes beslut).... :(


Pussar och Kramar

 
 
Greger

Greger

29 november 2010 14:46

En bra shopping-runda tar bort de flesta negativa känslor!

http://www.brajulklappstips.se

 
Ingen bild

sis

29 november 2010 16:01

Gud vad tiden går fort! mindre än 3 veckor tills vi är hos dig. massa jag måste hinna med innan dess, bla flytta... låter som en härlig helg!:) köpte du det som du funderade på till D? vi hade ne mysig o lugn hemma i osby:) love!

Karlsson

29 november 2010 18:42

Ja tiden går nog rätt fort ändå. Men det är bara skönt tycker jag. Flytta? Ska ni göra det innan jul? :O

Ja det var en mysig helg. Nej, jag gjorde inte det, jag provade men vågade inte. Vi kan ju se om vi hittar ngt när ni kommer hit istället.
Love!

 
Ingen bild

Farmor o Farfar

30 november 2010 17:46

Kul med en mysig helg, efter en jobbig vecka.
Nya saker piggar alltid upp.Hoppas tiden framöver blir så bra den kan, Du får tänka på det Du har framför Dig. Det var jättmysigt att få skypa med Dig. Idag tisdag skall vi iväg och spela bridge, ska bli kul. Men man vågar knappt sticka ut näsan. Vi har -9 grader kallt och mycket snö, det är vi inte vana vid i Höllviken. Du får ha det gott och var rädd om Dig, Vi älskar och saknar Dig. Puss o kram från oss båda

Karlsson

1 december 2010 01:21

Ja det var en skön helg och en bra helg väntar. Ska åka till Boston och hälsa på en kompis(tjejen som jag åkte till USA samtidigt som).
Ja jag kämpar på!
Nu ska jag snart på pilates med Joanne och Fran :)
Jag hoppas bridgen gick bra!

Älskar och saknar er också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards