Alla inlägg den 21 november 2010

Av Karlsson - 21 november 2010 15:13

Igår pratade jag med min underbara familj på Skype. Alla var hemma hos f&f så fick prata lite med nästan alla. Mamma, pappa, Malin, Daniel, Gustav, Martin, Jenny, farmor och farfar och lilla Alva. Hon var så himla söt när hon satt i Malins knä, kunde se att hon gillade det :) Svea och Algot tittade dock på film, de tycker att det är konstigt att jag är på datorn så långt borta, de förstår inte det så bra och tycker att jag kan komma till dem istället. Hade så gärna varit med dem igår. 


Var hemma hos den norska au pairen igår, hon jobbade så vi spelade fotboll och lekte skönhetssalong med hennes flicka som är 6 år. Hon målade våra naglar, ögonskugga och läppstift,vi blev tjusiga. 


Kvällen spenderade jag i sängen. Inte riktigt hundra i kroppen, lillen som smittat mig igen kanske. Hade en trevlig skype-date :) 


Har precis skypat med farmor och  farfar och mina små älskade kusiner var där, så idag fick jag se och prata med dem:) Dock blev det väldigt kämpigt när Algot berättade om Bion han hade sett, han var så söt när han berättade och så handlade bion om en sköldpaddsfamilj. Kunde inte hålla tillbaka tårarna då. 


Dags att klä sig för Paintball. Ingen paintball för mig idag.:(


/Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards