Alla inlägg den 27 november 2010

Av Karlsson - 27 november 2010 17:28

I torsdags var det Thanksgiving, började dagen med att jobba två timmar medan BA var i kyrkan. Vi tog det mest lugnt framför tvn :)


På eftermiddagen åkte vi hem till uncle Pat och aunt Le där vi skulle äta den kända Kalkonmiddagen. Det var en mycket god middag. Påminde lite om våra julaftnar hemma. De säger att Thanksgiving är den bästa högtiden här och jag kan hålla med om att det var en trevlig kväll. God mat och gott sällskap :) Men det är också på sådana familjeträffar som jag saknar min älskade familj där hemma extra mycket. Men tiden rullar på ganska fort nu så det kommer gå fort tills jag är hemma igen.

(Det kommer lite bilder, men just nu vill inte datorn som jag vill, så ni får vänta lite)


Igår fredag jobbade jag mellan 8am och 2pm. BA skulle ut och julhandla, jag trodde att jag skulle vara ledig så jag kunde göra det men så blev det inte. Jag och barnen tog det lite lugnt på morgonen, tittade tv och spelade UNO. Ett roligt kortspel måste jag erkänna! :) Vi klädde oss sedan för att åka en sväng till IKEA. S och R var i lekrummet medan jag och M gick runt inne på IKEA och provade soffor, sängar och stolar, innan vi gick för att hämta de andra igen var vi och handlade lite till mig och Emma. Pepparkakor, pepparkakshus, pepparkaksdeg, (choklad, kaviar och daimtårta). Det inom parentes var till Emma. Vi åt sedan en mycket god lunch innan det var dags att åka hem igen.


Eftermiddag spenderade jag i sängen, tog en nap och tittade på OTH(One tree hill), beroendeframkallande.. Haha. lillkillen i programmet är så söt, han får mig verkligen att le precis som en viss annan person. Jag tog sedan en promenad till Kohls, tänkte att jag kanske kunde hitta ngt till barnen. Men det gjorde jag inte.


Så nu ska jag klä mig och köra till ett Mall i Hamilton och sedan ska jag styra bilen vidare till OC, till Emma :D


Ha en trevlig helg gott folk! 

Pussar och Kramar er Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards