Alla inlägg den 23 november 2010

Av Karlsson - 23 november 2010 10:00

Ligger i sängen och har det skönt. Eller jag vill inte stiga upp för det är kallt. Tog mig en liten lur efter att jag lämnat barnen vid bussen, ingen lillkille hemma idag. Så passade på att sova. Är så trött hela tiden just nu. Jag tror jag somnade vid nio igårkväll men ändå så var jag trött imorse. 


Nu har jag bestämt mig för att inte tänka på vad vågen säger längre, för jag vet att det kommer försvinna när jag kommer hem. Men det är ändå så svårt att låta bli. Men ställde mig på vågen för en liten stund sedan och den börjar nu bli snäll igen, så det är skönt. Nu ska jag sluta bry mig!


Igår fick jag ett underbart fint paket med posten från min Älskade syster. Det innehöll fyra paket. Ett för varje söndag fram tills jul, adventspaket. Helt underbart! 


Nej, nu är det dags för ett varmt bad innan R kommer hem. 


/Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards