Alla inlägg den 30 september 2011

Av Karlsson - 30 september 2011 23:45

Bla bla bla. skulle kunna skriva så himla mycket men vissa saker måste få förbli hemligt. inte meningen att retas men det är väl en del av livet här, vissa saker måste stanna i landet man befinner sig i. som vissa brukar säga "what happens in .... stays in ....."


Trött, effektiv,springa, kaffe, glad, ledsen, vänta, ge, få, se, höra, känna, längta, sakna, eftertraktad, barn, språk, förväntan, förtvivlan, förhoppningar, rädsla, tankar. Alla dessa ord och många fler ord beskriver mina dagar här bort på andra sidan atlanten. 


Denna kvällen/natten kommer jag somna med ett leende på läpparna, för i mitt huvud ekar några få ord, de sista orden som blev sagda till mig ikväll,

"We are going to do everything that we can do, so you can stay here, we dont want you to leave again" Julie


I dont know what to say, its gonna be hard to leave, but we have 21 weeks together, Im going to miss you all, everything... This life is very special, not "annorlund", its special..


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards