Alla inlägg den 25 september 2011

Av Karlsson - 25 september 2011 21:30

God kväll/God morgon!


Ja då börjar helgen lida mot sitt slut. Klockan är över nio och mina ögon är super trötta så jag ska snart få lite skönhetssömn.


Helgen har varit kanon bra. Igår lördag tog jag en pw till Js fotbolls match, så himla roligt att titta och jag blir helt into the game, de vann så jag fick ny energi för min pw hem igen, stannade och köpte jordgubbar på vägen hemma. Vilde hämtade mig sedan för lite shopping, hon köpte en klänning och jag en bok/mapp som jag har satt in alla mina olika stat quarters i, ett roligt minne för framtiden. Kvällen/natten spendederades inne i San Francisco med flickorna(Vilde, Emma, Sara, Ellie och Camilla), först middag på en tapas restaurang i ett hippie område. Sara tyckte att det var ett fräckt område, men jag måste nog erkänna att det var lite läskigt där kvällstid, har varit där en gång innan men då var det dagtid och jag var där med Roy, men håller med om att det är ett häftigt ställe. Kvällen avslutade vi på en bar, Kells, en irlänsk bar, helt okej ställe, inte allt för bra musik men det var trevligt att träffa flickorna igen. Imorgon åker dock Sara till sin nya familj i NY, Im gonna miss you girl!


Idag, söndag tog jag sovmorgon blev väckt av Vilde när hon ringde tio i tolv, 11.48, men ja det var väl dags att stiga upp då, hon gav mig en timme innan hon skulle hämta mig för brunch och massor med mys och det blev verkligen massor med mys, vilken söndag. Efter brunch fixade jag A och Ks födelsedags present, presentkort på bio och så får de mig som barnvakt så de kan gå på biodejt. Vi tänkte avsluta med kaffe på starbucks men då frågar Emma om vi vill hänga med på bio, Vilde var lättflörtad men jag lite svårare, men ja motså Tyler är svårt så gav med mig, Abduction, en mycket bra film. Avslutade dagen i sängen.


Nej, nu är det dags att sova, har en lång arbetsvecka framför mig. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards