Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Låång dag

Av Karlsson - 28 december 2010 23:30

Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Jag har riktig blogg torka. Jag känner inte för att skriva, men eftersom jag fick lite klagomål idag på att jag skrivit dåligt nu det senaste så ska jag skriva lite idag iaf.


Idag körde jag och barnen och barnens kusin Kara M och G till tåget som skulle ta dem till flygplatsen. Jag och barnen körde sedan hem igen, fixade lunch till oss(chicken nuggets till dem och knäckebröd till mig), medan vi åt lunchen började vi att titta på filmen Mary fick i julklapp, systrar i jeans 2 eller ngt. Jag pälsade sedan på barnen och mig själv och stuvade in de i bilen och körde till parken för pulkåkning. Vi var inte ensamma i parken om jag säger så. Men det var roligt att få leka ute i snön. När vi kom hem fikade vi och såg färdigt på filmen. Så himla fint, jag vill också till Grekland. Öluffa i Grekland är mitt nästa projekt tror jag. Jag skulle slutat jobba halv sex idag men BA var tvungen att jobba över så hon skulle bli sen och när hon väl skulle köra hem så gick kylaren på bilen itu så hon kom hem vid halv tio. Tur att jag inte hade andra planer för kvällen. Kvällen rullade på rätt bra förutom att det inte kom något varmvatten när flickorna skulle duscha, R hade varmvatten, när Fran sedan kom för att titta på mätaren och se vad som kunde vara fel så fungerade såklart varmvattnet igen. 


I helgen var det julfirande och DC som gällde, men mer om det får ni veta imorgon för nu vill mina ögon sova. En konstig dag idag, känns så tomt i rummet, ingen syster som ligger bredvid mig. Åh, saknar dem redan och de har inte ens kommit till Kastrup än. 


Känner även att jag behöver en pepp skype-date! 


/Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards