Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Karlsson - 10 juli 2012 11:23

Usch och blä för detta tröttsamma vädret. Jag vill ha sommar och sol. Blir ju så deppig av detta vädret...


Gårdagens golf var trevligt, vi spelade inte som några proffs inte men inte så tokigt ändå. :)

Dags för jobb idag igen, först möte på jobbet vid ett och sedan börjar mitt arbetspass 15.30 och varar till imorgon 9.00 många jobb nätter just nu.. men snart ska jag ha hela fyra dagar ledigt. Det ska bli så skönt. Hade önskat lite strand häng men det ser mörkt ut på den fronten men en mysig helg ska vi ha iaf. Lite aw på fredag med M och G. :)


Nej, dags att hoppa i duschen.

Blir lunch ute med kärleken innan jobbet, så vi hinner ses lite innan mitt långa pass då jag jobbar imorgon kväll också.


Puss och kram

Av Karlsson - 10 juli 2012 11:23

Usch och blä för detta tröttsamma vädret. Jag vill ha sommar och sol. Blir ju så deppig av detta vädret...


Gårdagens golf var trevligt, vi spelade inte som några proffs inte men inte så tokigt ändå. :)

Dags för jobb idag igen, först möte på jobbet vid ett och sedan börjar mitt arbetspass 15.30 och varar till imorgon 9.00 många jobb nätter just nu.. men snart ska jag ha hela fyra dagar ledigt. Det ska bli så skönt. Hade önskat lite strand häng men det ser mörkt ut på den fronten men en mysig helg ska vi ha iaf. Lite aw på fredag med M och G. :)


Nej, dags att hoppa i duschen.

Blir lunch ute med kärleken innan jobbet, så vi hinner ses lite innan mitt långa pass då jag jobbar imorgon kväll också.


Puss och kram

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards