Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Karlsson - 22 juni 2012 14:00

Städningen blev klar lite fortare än jag räknat med men jag fick in ett bra flyt så det var skönt. Hade ju tänkt att jag skulle ut och promenera men de mörka molnen lockade inte så mycket(inget regn än dock) så jag bestämde mig för att ta en snabb dusch och köra en sväng till Boalt och önska Moa med familj en riktigt bra midsommar. Jag stannade till på Ica för att köpa med mig lite choklad och blommor, marabou med jordgubbar och mjölkfritt till Moa. Ja nästan alla i vänkretsen är nu känsliga mot mjölk, det underlättar dock vid matlagning... Moa med familj blev mycket postivt överraskade av mitt lilla besök. Jag fick även ett litet tjuvkik på pojkvännen Tim. Synd bara att jag och K inte kan medverka på kvällens aktiviteter. Men jag hoppas att de får det super mysigt!


Unnade mig själv en liter jordgubbar, dock är jag lite besviken för de är otroligt sura, inte alls som dem jag köpte tidigare i veckan. Men de piggar upp min gröt lite iaf(Dagens lunch). Stannade på Kometen på vägen hem för att köpa lite godis, de brukar ha så himla gott MEN de hade bytt märke och det var inte alls lika bra, dock åkte jag hem med en påse, jag är inte alls sugen på det längre så det får läggas in i skåpet till lillebror.


Jag ska ju egentligen inte äta godis, men jag har bestämt mig för att jag får unna mig lite på helgerna, fre och lördag, inga mängder men lite. Men mitt i veckan är det totalförbud. Kroppen mår inte bra att få i sig sådant skit, jag vill också inte älska godis som K... Men det är ju så svårt, det är ju så gott!! 


Nej, jag får väl ta och packa en liten väska som jag ska ha med till jobbet, det mesta har jag nog i lägenheten dock så får inom där med och hämta lite saker och lämna cyklen. Det är så skönt att det är så nära till jobbet från lägenheten. 


Puss och kram

Av Karlsson - 22 juni 2012 10:12

God förmiddag! 

Det blir inget riktigt midsommar firande iår heller för mig. Förra året firade jag och Emma midsommar i Santa cruz, vi var fina i våra kransar där vi satt på stranden och åt jordgubbar. Iår är jag dock i Sverige men inte blir det något firande med vänner utan dagen bjuder på jobb, börjar ju dock inte först halv fyra men så jobbar jag till fyra imorgon. Då ska jag och K fira lite midsommar iaf. :) Sedan går jag på igen på söndag klockan ett och jobbar till måndag klockan nio.


Har denna veckan varit två dagar i Visseltofta, hos alla gullungar. Det är så härligt att komma dit, att få mötas av så stora leende och mjuka kramar, de är så härliga de små liven. Jag vet inte riktigt när nästa gång blir, jag ska förmodligen/förhoppningsvis vara hos dem två dagar i vecka 32 och den 22aug. Det är skönt att det inte är något fast hejdå än. :) Chefen tackade mig igår för mitt otroligt bra jobb under våren och hoppas på att få se mer av mig, han var mycket nöjd med min insats och det kändes så skönt att höra. Kollegorna har förut berömt min insats men det är skönt att få höra det även från chefen. :)

 

Nej, om jag skulle sätta igång och städa så tiden inte springer iväg helt. Skulle vilja hinna med en powerwalk också innan det är dags att jobba. 


Jag hoppas att ni har en helt underbar midsommar med trevligt sällskap och många jordgubbar! 

 

Pussar och kramar

 

 



Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards