Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Karlsson - 8 mars 2012 12:42

Fick för mig att rensa skrivbordslådorna idag, oj det har jag nog inte gjort på flera flera år. Jag skubbade det tom innan jag åkte till usa, orkade helt enkelt inte ta tag i det då. Men idag så. Det blev fint i lådorna, dock är jag inte helt klart, men skrivbordet blev ett bombnedslag och papperskorgen är full och på golvet ligger massor med papper och gamla kort, det är med gamla julkort, födelsedagskort osv är så svårt, man vill ju spara på allt men det går ju inte.. Hittade även gamla fotografi, mindre fina och fina. Vet inte vad jag ska göra med dem riktigt, man skulle ju gjort ett fotoalbum egentligen... Åh det påminner mig om att jag inte ens börjat på min scrap book som jag skulle göra på mitt år i USA.. Ska ta tag i det en dag också när jag sökt färdigt till skola och till jobb. 


Klockan tickar på alldeles för fort idag tycker jag, kanske beror på att jag tog sovmorgon idag igen, fast idag var jag uppe nio iaf, men blivit så sena kvällar, men ikväll ska jag lägga mig i tid och imorgon ska jag gå upp i tid och fixa en massa. Lite städning, bakningen får jag nog ta imorgon också. Hade tänkt att jag skulle bli lite bättre på att hjälpa till här hemma. Känns ju lite sådär att bara bo hemma och inte betala för sig, men att hjälpa till lite extra med tvätten och att städa här hemma är ju också en bra betalning. Så idag är det tvätt på schemat, första maskinen är nog klar nu så ska kila ner och hänga upp den och starta en ny, en vända med damsugaren och sedan en sväng till affären för att köpa lite middag och sedan kommer nog mamsan och papsan hem. Inte sett dem på några dagar fast att jag bor hemma, men jobbat sent osv. 


Känner att den där magen nog vill ha lite lunch med, äntligen har jag fått tillbaka apetiten ordentligt. Just nu är jag sugen på räkor hela tiden, jag som inte ens gillade det för några år sedan, jag och nya cravings alltså..


xoxo Sofia

Av Karlsson - 8 mars 2012 09:57

Usch blev inte alls på bra humör när jag såg snön utanför fönstret när jag kom upp.. Nu, varför? 

Jag som var så sugen på att ut och springa, det blir inte lätt i denna snön, det är ju inte lite som kommer heller och det ser inte ut som det kommer att sluta den snaraste framtiden heller. Får nog bli en cykeltur i källaren istället. Har ju inte tränat sedan i söndags, så det är verkligen dags att röra på mig lite igen. 


Igår gjorde jag andra bredvid passet på jobbet och det gick mycket bra. Jag fick göra lite fler saker själv och mer information. Vi satte även nya tider till nästa vecka och jag kunde välja själv, vilket resulterade i måndag förmiddag och torsdag kväll så jag kommmer kunna träna både mån och ons kväll nästa vecka som det ser ut nu..


Jag som var sugen på en promenad med M också, men att ta ut en barnvagn i detta vädret känns inte så lockande.. Jag får helt enkelt stanna hemma, skriva mitt personliga brev till polisskolan som jag fortfarande inte gjort(fy och blä på mig) och baka kanske. 


Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards